grattis

Grattis Kila/Sifhälla till div-3 platsen får jag väl säga!

Årets sista match blev en förlust, tyvärr, men kul för Kila/Sifhälla! Vi tröstade oss i alla fall med pizza och kladdkaka efter matchen och vi är ändå ett härligt gäng även om vi åker ner :)

Just nu sitter jag här och väntar på att alla bilder från helgen ska bli klara någon gång. Sandra är ju så söt och skickar men eftersom jag har den nya versionen av msn så går det inte skicka i delade mappar! Kan någon förklara varför? Jag vill inte ha det nya msn för det suger ju! Någon mer som håller med mig? Men jag va ju tvungen att ladda ner det nya stod det :S Ja ja, jag får väl nöja mig med att ta emot dom en och en..

Laddar som fan inför morgondagen, eller inte.. Haha!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0