halvkrasslig

Hej bloggen! Blev dåligt med uppdatering igår pga av att jag hade filmkväll. För en gångs skull lyckades jag se Män som hatar kvinnor och det var en riktigt bra film faktiskt! Jag vet att boken är bättre och hade tänkt läsa den men nu känns det ganska ovärt när jag redan vet slutet..

Idag vaknade jag lite halvkrasslig tyvärr, kände det på mig redan igår och under praktiken idag har jag fått stått ut med både nys- och hostattacker hela dagen. Det känns inte så bra, för så fort man nyser tittar folk på en som att de tror att man har svininfluensan! Haha, men det kan jag tala om för er att det har jag inte :D Bara en vanlig jäkla förkylning som kommer nu samtidigt som det kalla vädret kommer. Ja usch ja vad hemskt det är på mornarna nu, men man ska väl inte klaga eftersom det lär bli ganska mycket kallare till vintern.

Nu har jag faktiskt varit så duktig så jag har bakat två kladdkakor och samtidigt städat mitt rum också! En kladdkaka ska jag ta med till praktiken imorgon eftersom det är min sista dag. Så då tänkte jag att jag skulle bjuda dom på det så dom ser att jag verkligen har uppskattat att vara där. Den andra kladdkakan ska jag äta nu medan jag ser på idol! Mums!

Uppdaterar mer efter det. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0