söndag och matchdags

Godmorgon! Nu är jag laddad för en ny dag och extra uppvilad för matchen vi har idag. Matchen måste vi vinna men det är inte helt säkert att det räcker för att hålla sig kvar, vi får hålla tummarna för att några andra lag förlorar sina matchen också! Man ska ju inte hoppas det egentligen, låter lite taskigt kanske men just nu får vi faktiskt hoppas det. Kommer nog bli en jobbig match, eftersom jag fortfarande inte kunnat tränat. Har inte tränat på tre veckor + att jag är lite förkyld! Men jag ska kämpaa på så gott det går.

Efter matchen ska jag nog bara ta det lugnt och sova tidigt tror jag. Funderar på att tvätta igenom alla mina penslar och torka ur sminkboxen nu innan skolan. Det låter faktiskt som en bra idé så det får det nog bli! Hehe

Uppdaterar mer ikväll! Ha en bra söndag, Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0