träning

Nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen och det var jätteskönt att träna! Vi gjorde tävlingar nästan hela träningen vilket alltid får oss på bra humör! Tävlingsinriktningen är det inget fel på!! Ska hoppa in i duschen nu och därför kommer jag missa det första av idol nu.. Blä! Men ska försöka skynda mig i duschen.. Måste ju tyvärr gå lös med motorsågen på mina ben också :O Nej men nästan! För mycket detaljer kanske? Nej då, de flesta tjejer känner nog igen sig nu när det är vinter och man inte visar sina allt för bleka ben längre!

Nej nu är duschen ledig så ska hoppa in där en snabbis nu ! Hörs imorgon, puss&kram



ibland är man på bushumör! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0