träningsvärk imorgon

Då var man hemma igen efter ett tufft pass i gymmet! Känns riktigt bra att vi kommit igång nu.. Det känns dock lite mindre bra att jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon när jag ska sminka :S När jag har träningsvärk i armarna brukar det sluta med att jag inte orkar lyfta dom typ :S Får väl försöka koppla bort det på något sätt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och peela mig och använda hårinpackning. Känns som min kropp är värd det nu! Ska testa en ny peeling som luktar kaffe också, det kanske kan vara gott? Jag älskar i alla fall kaffedoft, men tycker mindre om den beska smaken. Men någon gång i livet ska jag också lära mig dricka kaffe ska ni se :) Efter duschen så ska jag mysa med tacos till idol!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0