underbara torsdagar

Torsdagar kommer från och med nu vara min favoritdag! Nästan så att man längtar till torsdagar mer än helgerna :O (nej, bara nästan) Anledningen till detta är att vi har yrkesämnen från 8.40-15.30, inga fel! Dagen idag började med en kvarts promenad och lite fika, sedan fick vi testa det nya märket -  collistar! Och det var jättebra :D stor skillnad från FACE's produkter, men hade dock inte kommit så roliga skuggor än så då använde vi de få skuggorna från MakeUpStore istället.. MUS är mitt absoluta favoritmärke inom smink!

Jag sminkade Lina i en blå/turkos skugga och hon sminkade mig i orange. Så idag har vi gått runt som små färgklickar allihop! Är lite roligare mot hur man ser ut annars kanske?



(du är så duktig Lina!)




Föresten? Ni glömmer väl inte bort att använda handsprit! Denna lilla flaska är liten och passar perfekt i väskan och får därför följa med mig överallt. Jag tänker då inte få någon svininfluensa! På tal om det så ska vi ju få vaccination i skolan. Är lite nervös för sprutan faktiskt!


Kommentarer
Postat av: LEENa

mmm goding! <3 DU är skitduktig! Puss pullan

2009-09-24 @ 16:59:43
Postat av: hallisballis

skitsnygg i orange elin!:Dpyss

2009-09-24 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0