en upptagen elin

Hej bloggen! Du är inte bortglömd du har bara kommit i andra hand ett tag. Jag har ju fullt upp just nu och det har fått mig att fundera över hur de största bloggerskorna har tid att blogga så mycket som de gör? De kanske är bättre på att planera sin tid än mig?

En ny vecka har i alla fall börjat och det känns fortfarande bra på praktiken. Och ibland kan det hända lite knepiga saker, som igår till exempel så kom Sandra Dahlberg och hennes son in och köpte smink, och så hörde jag henne prata med sin son och säga att "pappa kommer snart", och då blev jag riktigt glad! För vem va inte lite småkär i Jimmy Jansson för några år sen!? Tänk när man fick se honom första gången i melodifestivalen när han var med i The Poets. Guuuud vad söt han va då, eller hur? Och jag måste ju säga att han såg lika bra ut nu, fast lite äldre.



Senare under dagen kom det in två andra killar, och ena killen var lite speciell faktiskt. Och det slutade med att han frågade mig om han hade någon chans på mig och att han kanske skulle komma förbi någon annan dag och prata. Jag blev ganska chockad och stod bara där och gapade först och kände att jag var tvungen att skratta, men jag höll mig och tackade nej till hans förslag. Lite artig måste man ju vara!


Jag kan ju berätta att ett litet sminktips är påväg upp nu! Så ni som har väntat på det här ett tag slipper vänta mer nu. Men jag säger er det är ett litet tips ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0