100406

Hejhej! Nu är jag äntligen hemma igen. Igår bestod ju dagen av jobb och senare på kvällen var det fotbollsträning. Efter träningen åkte jag iväg till stan och spenderade natten där och även dagen idag fram tills jag började jobba igen. Men nu är jag hemma och är väldigt pigg för en gångs skull! Jag brukar alltid vara dyngtrött efter att jag har jobbat men idag har jag faktiskt energi över. Kanske kan bero på att jag sov så länge imorse också, haha.

Imorgon är det sista dagen för mig hemma i Slottsbron. För på torsdag åker jag med familjen upp till branäs och stannar där över helgen. Håller tummarna för att det blir fint väder! Det bästa är ju att Lina är där uppe med sina kompisar, annars kommer jag nog inte överleva en hel helg med familjen! Vi har en viss tendens att gå varandra på nerverna ibland..

Nu är det stora frågan vad jag ska hitta på. Är inte trött och jag tippar på att det inte finns något bra på tvn heller.. Framför datorn orkar jag heller inte sitta så det slutar väl med att jag hamnar i sängen kanske ?

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: felicia

vart jobbar du? :P

2010-04-07 @ 13:44:46
Postat av: berghage

ses där uppe babe;)

2010-04-07 @ 20:26:24
Postat av: elin

felicia: Jag jobbar på makalös i karlstad som telefonförsäljare men eftersom jag svarade på denna kommentaren så sent så har jag även nu fått extrajobb på makeupstore.

2010-04-25 @ 12:40:34
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0