kaos i rondellen!

Matchen igår slutade 1-2, alltså med förlust tyvärr. Men vi spelade verkligen jättebra och det är verkligen en väl godkänd match eftersom vi mötte ett divison 3 lag och vårt lag spelar i division 4. Dock tycker jag att vi hade spelet och matchen för det mesta. Vi hade målchanser på målchanser men missade nog lite för mycket som vanligt. Men det viktiga var ju att vi hade roligt och det kan jag lova att vi hade!

Idag har jag jobbat hela dagen fram till sex. Och efter det kom mamma med bilen och så övningskörde jag hela vägen hem. Gick mycket bra förutom att jag fick i fel växel i rondellen så höll på att skapa ett mindre trafikkaos. Som tur var så höll jag mig kolugn och ordnade upp det!

Resten av kvällen blir lika lugn som igår. Har ju match imorgon så blir inga större äventyr direkt.. Det är i sånna här lägen man skulle vilja ha någon att mysa med till en bra film! (och en stor påse godis såklart:D)



puss på er älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0