makeupdays..

Hej! Nu har det varit mycket makeup som har kretsat i min skalle de senaste dagarna och det har jag tyckt varit hur kul som helst. Igår jobbade jag några timmar på makeupstore och efter det var jag på skolan och så hade våran klass anordnat en makeupkväll där vi denna första gången hade bjudit in bekanta för att få råd i hur de ska sminka sig och så. Det var jätteuppskattat faktiskt och det kommer helt klart göras om!

Idag jobbade jag på makeupstore efter skolan igen och eftersom det var VIP-kväll i stan så var alla butiker öppna till nio och fullproppade med erbjudanden! Vi hade till exempel 20% för alla medlemmar. Var full rulle i butiken hela tiden så jag har haft mycket att göra och det är alltid kul. Älskar när man hjälper en kund som blir riktigt nöjd!

Passade även på att köpa mig lite nytt smink. Köpte mig en knallrosa läppenna som är hur snygg som helst! Har bara fastnat mer och mer för stark färg på läpparna. Sen köpte jag mig ett nytt nagellack i en turkos nyans som hette Marcus så det ska jag måla på innan jag går och lägger mig.

Tänkte bara visa hur mamma blev efter makeupkvällen igår och hur jag sett ut idag också!







Sov gott, puss&kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0