packning är inte riktigt min grej..

Håller på och packa väskan för kryssningen men även om vi bara ska vara borta en natt så är det jättesvårt att packa! Väskan är redan full och jag vet med mig att jag kommer vilja trycka ner lite till. Så jag kommer väl troligtvis packa lika mycket som om jag skulle vara borta en vecka.. När jag åker iväg en längre tid ser det faktiskt ut som om jag ska flytta hemifrån ibland. Jag är en sån person som stoppar ner tre olika tröjor för att ha lite att välja mellan och trycker ner fem par extra strumpor ifall något skulle hända, hur töntigt är inte det egentligen? Hahaha..

En smart sak har jag lyckats med idag i alla fall. Och det är att märka mina penslar. Känner på mig att det kommer vara väldigt lätt att något försvinner där på färjan och om alla har lika penslar är det ju ett litet problem. Så därför målade jag ändarna på mina penslar med ett nagellack! Så nu kan ingen ta mina saker.




Nu ska jag sova! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0