pizza och mys

Nu har jag precis tryckt i mig en efterlängtad pizza och jag kan lova att den satt riktigt fint nu efter matchen! Vi spelade riktigt bra förut och vann tillslut med 2-0! Riktigt bra de!

Det roliga var att jag skulle egentligen inte vara med på matchen idag. Men kunde ju ändra jobbet så jag jobbade igår istället för idag och då ringde jag till min tränare i fredags och hörde om han behövde fler folk till matchen och han sa att jag kunde komma ner. Men när jag väl är nere inser jag att vi är liiite för många. 18 pers var vi så vi hade 7 stycken på bänken! Kände mig lite dum då eftersom jag hade kunnat stått över men det var roligt att spela i alla fall!

Ska mysa ner mig under täcket nu (ensam..) och sätta på tv:n och se om det finns något att se på. Sen ska jag sova tidigt idag. Ska ju gå upp i tid imorgon och gå ut och springa innan skolan eftersom jag börjar 12.20!




Längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0