torsdagens lyckorus!

Hej igen! Nu är jag äntligen tillbaka efter en riktigt fartfylld helg! Har så mycket att berätta så att jag kommer ta det i flera inlägg. Börjar med att berätta lite om torsdagen och visar lite bilder från skolan och så. Vi fortsatte ju med att sminka efter olika årtal och denna gången bytte vi så att Lina sminkade en 80-tals makeup på mig som blev jättecool! Visar resten i bilder..



20-tal



30-tal  (Greta Garbo!)



40-tal



50-tal



80-tal

Det är verkligen kul när vi får leka så mycket med sminket. För när vi väl får överdriva och leka ut då tar vi tillfället i akt.

En riktigt rolig sak som jag fick reda på efter lektionen i torsdags är att jag ska få extrajobba på makeupstore! Gick som på små moln efter att jag hade fått reda på det och jag är fortfarande jätteglad. Ett steg på väg mot min dröm kan man kanske säga! En riktigt bra start i alla fall!

Ska jobba första gången nu på onsdag och ska få lite utbildning och så. Ska ju nämligen börja hålla egna kurser för kunder som kommer in så ska få lite inblick i hur jag ska göra och så och eventuellt även hålla en kurs på onsdag för att se hur det är och så. Jag är i alla fall hur nöjd som helst men samtidigt väldigt nervös! Ska verkligen ta vara på denna chansen och göra det bästa av det, det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0