utslag i ansiktet

Hej! åkte ju iväg och tittade på fotbollen igår och matchen slutade med förlust men exakta resultatet kommer jag faktiskt inte ihåg. Blev ju ett missförstånd med vår målvakt så vi fick ha en utespelare i målet den första kvarten. Efter matchen stannade jag kvar i stan och så blev det lite mys och filmtittande. Fick se avatar för första gången! Och den va verkligen så bra som alla säger!

Har varit riktigt fint väder idag med så tog mig en liten promenad imorse och sen gick jag till Julia och satte mig med henne på balkongen innan skolan började.

Kan ju även berätta att jag ser ut som helvete i ansiktet just nu! Provade "svart på en kvart" av Emma i branäs. Det är en burk med någon sorts kräm som man ska ha i ansiktet när man åker skidor för att bli brun. Men istället för att bli brun så fick jag utslag efter några minuter och även om jag tvättade bort det direkt så är det kvar nu och har blivit värre! Det kliar ju också så jag känner att jag snart blir galen.

Får hoppas att det blir bättre under natten för så här tänker jag inte visa mig!

Har redigerat bilderna lite för att utslagen ska synas mer, har så dålig kamera. Men jag ser verkligen hemsk ut!





Värst är det under ögat och upp på näsan.. inte kul!

Kommentarer
Postat av: jjjj

Usch, har dom gått bort ? :O

2010-04-14 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0