hejdå sverige!

Om exakt en timme åker vi! Går runt och är pirrig i hela kroppen och när jag sätter på partymusik så kan jag inte sitta still! Vill åka nu!

Kommer dock sakna min älskling här hemma! Men vi löste saknaden på ett ganska smart sätt ändå! Jag snodde två av hans aik tröjor, eftersom jag då kommer tänka på honom. (Jag hejar dock inte på aik på något sätt och vis;) ) Sprutade sedan massvis av hans parfym på tröjorna så jag kan ha dom och sova i!

Ska verkligen ta vara på veckan och må så underbart! Om jag kunde skulle jag flytta från Sverige och på i ett varmt land året runt! Det får bli i framtiden!

Bjuder på lite egobilder så ni inte saknar mig allt för mycket när jag är borta! :D








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-04 @ 22:06:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0