Jerker räddar dagen

Idag var det tänkt att jag ska åka in till stan och växla pengar inför den kommande utomlandsresan nästa vecka och åka till körskolan för körlektion. Men när jag vaknade förut fick jag en stor klump i magen. Min plånbok ligger i jockes bil! Och han jobbar! Ringde till han med panik i rösten och sa hur det låg till. Som tur var hade han inte tagit sin bil utan den står kvar vid preem här i slottsbron. Men problemet var bara hur jag skulle ta mig in i bilen. Och bara så ni vet, detta måste vara min turdag! För jerker (jockes bror) jobbade tydligen inte denna veckan och var hemma. Så jag ringde snabbt till han och snäll som han är tar han extranyckeln och åker och hämtar min plånbok! Dagen är räddad! Haha nej men lite jobbigt när både bankkortet och busskorten låg där i. Jag hade inte tagit mig någostans..

Nej nu ska jag ta vara på en timme i solen, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0