kock nästa?

GE MIG GULDMEDALJ I MATLAGNING?!  Nej men i alla fall ett beröm! Ni har kanske läst om mina misslyckade försök att koka makaroner osv.. Men nu gick jag helt utanför mina gränser och lagade ris och en kycklinggryta som jag hittade på själv! tog lite av det vi hade och kryddade och vips så har jag lärt mig laga mat!



Här stod jag och funderade över om det skulle bli ätbart..



Smakade på det och blev överlycklig. Det smakade faktiskt bra!



Serverade det så fint på våra hmm.. gröna? tallrikar.. Första gången jag tänker på det faktiskt. Varför har vi gröna? Är vi dom enda i hela sverige som har mossgröna tallrikar tro?



Erkänn! DET SER GOTT UT!!



En utsliten Elin har gjort sitt för idag! Puss och hej! Nu går jag till Josefine och skriver packningslista hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0