och så var det helg igen

Idag var det sista skoldagen innan jag åker till Cypern. Har haft yrkesämnen hela dagen och tränat på "fästen" till olika frisyrer + uppsättningar. Började även med foto-sminkning. Vi ska faktiskt till Linda Klemner om två veckor och sminka varandra och bli fotograferade! Det ska bli riktigt kul att få jobba med en riktig fotograf.

Hela denna helgen kommer nog bestå av mys. Ser ju inte min älskling på en hel vecka och då får man försöka samla på sig så många pussar och kramar man kan. Ska ju även jobba på makeupstore imorgon och eftersom det är löningshelg så kommer det vara full fart! Vi ska faktiskt ha levande skyltdockor i butiken också vilket också drar till sig mycket folk.

Nu ska jag försöka få någon mat i magen och sen plugga lite teori..



ps. Hann bara krama några brudar ur stimmet innan vi slutade eftersom jag stannade kvar lite längre i studion. Men kommer sakna er! Ska sola, bada och festa åt hela högen! Love you ♥ Och här får ni en BAMSEKRAM!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss, kram och massa kärlek från mig!! Ha det så bra nu gullet :D <3

2010-08-27 @ 16:53:00
Postat av: Juppi

Ha det bäst, FLODHÄST! :D kommer sakna dig sötnos. Puss&kram.

2010-08-28 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0