redan hunnit med en tur till stan..

Kämpade mig upp klockan sju imorse och gjorde mig en ordentlig frukost. Gjorde mig sedan i ordning lite för att sedan hoppa på bussen till stan. Höll på att somna och missa där jag skulle av, som vanligt.. Gick i alla fall till polisstationen för att hämta ut mitt leg och när jag kommer fram några minuter i nio så ser jag världens kö utanför dörrarna. Inte kul tänkte jag då men det gick på 40 minuter!

Så nu är jag äntligen hemma igen efter att redan idag hunnit med två timmar på en buss. Ska ta mig något mellanmål nu eftersom jag kännner hungern komma smygande. Inte van vid att vara vaken så här tidigt.

Ska ta tag i mig själv och plugga stenhårt på teorin nu. Ska jag ha det här körkortet så är det mig det hänger på. Jobbigt men sant. Förstår bara inte varför man ska kunna vissa saker!

Hoppas ni haft en trevlig morgon! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0