sommaren är fulländad!

Nu har jag varit lite frånvarande några dagar men det ska gottgöras med massvis med bilder lite senare! I fredags jobbade jag på makeupstore hela dagen och direkt när jag slutade åkte jag hem och spelade match. Vi förlorade men inte så konstigt när vi mötte serieledarna. Domaren beskrev matchen för oss som toppen mot botten, men vafan that's life!

Igår fick vi i alla fall för oss att åka upp till Högboda där vi har vår sommarstuga och festa. Det är något av en tradition varje sommar att vi gör det. Men denna sommaren har det varit dåligt med fester där uppe så innan sommarlovet var slut ville vi i alla fall ha gjort det! Ingen sommar utan högboda inte! Det var en helgalen kväll/natt med massvis med trevligt folk! Både nytt och gammalt! Musiken som spelades var gamla fina låtar och vi sjöng högt och falskt tills vi inte orkade stå på benen längre, haha! Jag mår som jag förtjänar idag men det är det värt!

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0