torsdag

Shit! Jag får verkligen en kick av att köpa skor som är så grymt snygga! Tror Bergh håller med mig efter att även hon köpt sig ett par godingar!


Var ju egentligen inte så att jag skulle shoppa idag men jag följde med som smakråd till Jocke och han fick med sig mycket kläder hem och innan vi skulle åka hem så bad jag honom så snällt jag kunde att följa med in på Scorett. Han var tveksam men sa ja om det skulle gå fort. Sprang in fort och där stod dom, mina älskade skor! Blev helt lyrisk och var tvungen att prova dom! När jag hade dom på mig var det nästan så jag stod och hoppade av lycka! Underbara!!! Jocke såg hur överlycklig jag var och sa: köp dom! Och det var exakt vad jag gjorde!

Igår blev det en bloggfri dag pga skola och jobb. Kom hem nio på kvällen och då åkte jag iväg till Jocke och somnade så fort jag la huvudet på kudden nästan. Men om det var någon som såg mig när jag jobbade igår så kan jag säga att det var den obekvämaste dagen jag varit med om. Blev ju inringd under dagen så hade inga svarta kläder med mig som jag kunde jobba i men då sa Johanna att dom hade fått en "uniform" som jag kunde jobba i. Bra tänkte jag. Men när jag tar på mig det så kändes det som jag typ jobbade på mcdonalds! Fula kostymbyxor och en ej figursydd skjorta! Innan det hade jag provat en pennkjol som var så tajt så jag inte ens kunde böja mig ner och knyta skorna! Jag kände mig helt enkelt hemsk hela dagen.. Det var faktiskt skönt att sluta, haha.

Men ska dra iväg på samling nu! hörs imorn puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0