tillbakssss..

Heellluuu.. saknat mig? klart ni har!

Jag tar faktiskt vara på varje liten minut som är kvar av mitt sista sommarlov! Sorgligt men sant! Vädret är ju inte något vidare så jag underhåller mig med annat smått och gott. Har blivit lite party och även jobb på det. Jobbar faktiskt imorgon på makeupstore igen. Har hela butiken för mig själv imorgon, men eftersom det är söndag så blir det nog rätt lugnt.

Har match imorgon också. Men eftersom jag jobbar så får jag åka direkt till matchen som är i Älgå och hoppa in i andra halvlek. Kommer nog vara rätt slut imorgon kväll.

Bjuder på lite bilder från Ankan i onsdags där det var White night och från igår när vi var i Nathalies stuga!





seriösa..



och här orkade vi inte hålla oss längre! haha



Sofie och Fredde.



Josefine och jag i Nathas stuga.



Jerker tryckte i sig en halv tårta full med chokladmousse och grädde! Han lär nog inte äta tårta på ett bra tag!



När tårtan var klar firades det med en "ölrulle"! Merivan fixar! Haha



Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta p mina! Länk finns på bloggen

2010-08-08 @ 19:07:23
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0