48 timmar på ett dygn?

Oj min tid räcker inte till.. Varför finns det bara 24 timmar på ett dygn? Det räcker inte.. Jag skulle behöva det dubbla känns det som! Bloggen ligger långt ned på mig lista för tillfället. Jobb och mina närmsta står högst på listan! Fast det är ju en bra prioritering.

Jag hinner precis hem och vända för att kasta mig iväg på nästa sak.. Jag trodde att jag skulle få slappna av när jullovet kom men det har blivit det motsatta och jag känner stress för allt som ska hinnas med. Jag behöver egentligen bara sätta mig ned en stund och lägga upp ett schema över allt jag ska göra så ser jag nog att jag inte behöver ha sån panik. Men bara så ni vet så ska jag försöka ordna upp det men under tiden så återkommer jag nog till skolstarten om inte jag får suget att sätta mig ned och skriva lite bara.

Min nyår firas i Oslo med min syster i alla fall! Gott nytt år om jag inte hinner skriva det innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0