ingen bra start på dagen

God morgon! Nu funderar ni säkert varför jag inte är i skolan vid denna tiden och det ska jag berätta för er.. Jag har nämligen försovit mig och är så förbannad så jag nästan kokar. Jag brukar aldrig försova mig ju! Det skulle ju varit en annan sak om jag bodde i Karlstad nu och kunde ta nästa stadsbuss ut och vara där om en kvart men nej nu är det så att jag bor i skogen (som jag kallar det) så jag är inte i skolan förän klockan elva! Som tur är så ska vi prova studentmössor 11.15 så det missar jag inte men sen efter det tror jag inte vi har mycket mer lektioner.

Jag vaknade inte på rätt sida idag.. Men agressionen börjar lägga sig lite nu. Blir bara så ledsen när jag tittar på termometern och ser att det är 18 minusgrader idag. Men det är ju vanliga temperaturer i Sibirien.. eller just de vi bor ju i Sverige, eller? Tror fan inte det i denna kylan..

Trött som fan är jag också så efter skolan ska jag hem och fortsätta sova!

Saknar min älskade pojkvän också.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0