Selma spa

Hej nu är jag riktigt utvilad och mår toppen! De här dagarna på Selma spa har varit grymt skönt. Tyvärr blev det ingen behandling eftersom vi inte hade förbokat något, så allt var fullt men vi njöt ändå och chockade våra kroppar med träning! Det blev vattenspinning, core ball, löpning och träning i gymmet och mellan träningarna badade vi bubbelpool, ångbastu och vanlig bastu. Vi testade även på att vara med på en avslappningsövning och det var också jätteskönt, höll på att somna.

På kvällen igår åt vi tre rätters middag och alla som känner mig vet ju hur kräsen jag är när det gäller mat och när jag fick se menyn höll jag på att dö! Jag åt i alla fall så mycket jag kunde få i mig, utan att veta vad jag egentligen stoppade i mig..





Skål för körkortet! Om ni tittar riktigt noga så ser ni förrätten, blä..



"Mamma skummet på din efterrätt ser ut som spott.. haha"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0