100223

Hej! Kom hem från praktiken för ungefär en timme sen och det är väl så att det blir ganska sena dagar när man jobbar i butik. Det bästa med det är att det inte känns att det är långa dagar utan tiden bara rinner iväg. Idag har vi haft lite mer att göra men ändå inte så vi blev helt fullbokade. Vi skrev även en liten skylt utanför butiken att man kunde komma in och få en elevsminkning, av mig då såklart! Men det var ingen som nappade på det idag tyvärr.. Har fått med mig lite tester hem på en ansiktsmask och rengöringskrämer som jag ska testa nu några dagar och se om dom är så bra som det sägs.

Allt kändes också lite lättare idag eftersom solen tittade fram under dagen! Och jag måste bara säga det att jag längtar ihjäl mig till våren och speciellt sommaren! Ni som önskade en riktigt jävla bra vinter måste va nöjda nu va!? Haha..

Hittade lite bilder på datorn också och kände att jag faktiskt saknar min gamla hårfärg lite.. Men samtidigt så älskar jag den jag har nu också. Visst är det typiskt att man aldrig kan vara nöjd med det man har? :D





Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0