idag började redovisningarna

Hej ! Idag har jag lite tid att spendera framför datorn och därför blir det ett litet inlägg också, kanske ett tråkigt sådant men skitsamma.. Har precis fått i mig lite mat vilket var välbehövligt efter den här dagen. Redovisningarna började idag och jag har skrivit fingrarna av mig! Räknade ihop att jag antecknade 20 sidor sammanlagt!! Fast då var det ju lite space mellan också då. Men ändå! Och vi har ännu fler redovisningar kvar!

Imorgon är det ju dags för vår grupp att redovisa. Vi startar ju direkt på morgonen och jag ska faktiskt vara på skolan sju imorn! Vid den tiden sover man vanligtvis.. Jag ska ju få håret friserat innan redovisningen eftersom vi tänkte att det kunde vara kul att visa upp det. Så vad gör man inte för bra betyg?

Är skapligt nervös också, kommer väl stå där och skaka eller något och stamma mig igenom det jag ska säga.. Får hoppas att det inte märks för det gjorde det inte på någon idag.

Ska sätta mig och träna in det här nu så jag kan det utantill. Vi hörs nog mer imorgon om jag hinner! Puss&kram





använde mina nya "coola" tights idag, från veromoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0