marine groove ♥

Hej! idag var första dagen på praktiken på Martins parfym och jag trivs som fisken i vattnet! Lite svårt att lära sig alla olika märken på en och samma gång men jag snappar upp allt och lär mig så snabbt jag bara kan! Är ju dock väldigt lugnt nu dagarna innan löning så det är inte så jättemycket att göra. Har fått hjälpt några kunder idag i alla fall och lärt mig kassan och så och det bästa av allt är att jag trivs jättebra med Gull-Inger! Och som ni hör på namnet så är hon världens sötaste!

Måste bara tipsa om Escadas nya sommardoft - Marine Groove. Jag vet att många har älskar Escadas tidigare sommardofter, men denna var verkligen en som jag nästan förälskade mig i! Fick ju med mig en liten tester hem också och den kommer jag sniffa mycket på ska ni se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0