nu ska jag krypa ner under täcket

Jag har verkligen längtat efter att få lägga mig i sängen men ändå är det svårt att stänga av datorn och slappna av. Det är ofta det blir så att man bara sitter framför datorn och klickar runt.. Jävla facebook kan man säga kanske! Är det någon mer än jag som bara sitter och tittar igenom massa status uppdateringar för att dra ut på tiden? Det är som att man blir fast, haha. Ska bara kika igenom lite bloggar och sen ska jag tvinga mig själv att sova. Som tur är har jag lov imorgon så jag behöver inte gå upp så tidigt, men upp måste jag i alla fall eftersom jag och några kompisar ska åka in till stan och prata med någon på en resebyrå. För till sommaren/hösten bär det av till varmare grader! Jag längtar redan nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0