nyklippt och fresch

Hej! Nu har en ny vecka startat och jag är fortfarande lika dålig med uppdatering! Förlåt, förlåt.. Men har faktiskt inte varit hemma så mycket de senaste dagarna ju. Som igår till exempel då fick jag reda på morgonen när jag kom till skolan att vi skulle mysa hemma hos Lina på kvällen och då orkar jag ju inte åka hem direkt utan stannade efter skolan och sov över där. Var riktigt mysigt och det snackades väldigt mycket roligheter! Får bli mer sånt framöver tycker jag..

Idag i skolan fick vi även en rolig nyhet! Och det var att hela klassen ska få åka iväg till färjan som Anna har jobbat på och åka med på en kryssning och jobba samtidigt med att styla och sminka personer på båten, samtidigt som det blir som en liten "skolresa" för oss! Superkul lät det och alla blev helt uppspelta efter att de fick höra det!

Efter skolan så tog jag mig en tripp till frisören Issa och fräschade upp håret igen. Kändes att det behövdes så klippte topparna, tunnade ur det och klippte upp det en aning så nu känner jag mig fin i håret igen! Framförallt så känns det friskt och fräscht :D



Mycket fräscht och vääldigt urtunnat! Men som vanligt så är det inget som syns. Lägg märke till dom biffiga(läs beniga) armarna jag fått också, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0