redovisningen om sekelskiftet

Hej! Imorse hade vi vår redovisning och det gick superbra! Var så nöjd efter att vi gjort det och det var verkligen kul att stå där och prata! Jag som annars brukar hata att stå framför folk att prata, förhoppningsvis börjar det försvinna!

Åkte ju med bussen klockan sex imorse och var på skolan runt sju, och då började vi med frisyren jag skulle ha på redovisningen. Gick ganska fort och snyggt blev det, haha! Lite pinsamt att ta sig från salongen till aulan med den frisyren och de kläderna! Jag fick ju nååååågra blickar kan jag ju säga..

Fick jättesnälla kommentarer efter redovisningen om att det gått jättebra och då blir man ju ännu mer nöjd! Det är verkligen skönt att ha det gjort nu.. Inget mer att oroa sig för! Jo provet men det känns inte så jobbigt.

Här får ni se lite bilder på hur jag såg ut i skolan idag ;)



Angelica och Emelie var så duktiga och tuperade håret och gjorde en HÖG frisyr på mig! En så kallad Gibson knut!





Så här ser den ut från sidan! Fick flera frågor om jag hade peruk, men det var mitt hår med stoppning/löshår under..



Och så här vacker var jag på scenen med hela outfiten som är hundra år gammal! Men visst blev det coolt ? Och hatten har vi gjort själva!



Här jobbar vi med uställningen som vi faktiskt är klara med nu!


Har varit en rolig dag idag och nu snart ska jag faktiskt pysa iväg till grums på möte med fotbollen. Skulle egentligen haft grusträning efter med i det här vädret blir det inte mycket med det.. Vi får se om det blir någon annan träning eller inte.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: systeryster

va duktiga ni är! :)

2010-02-04 @ 12:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0