rynkor är charmigt!

Hej ! Är riktigt trött nu för har kännt mig lite hängig hela dagen så blir ett litet kort inlägg nu bara. Har varit en bra praktikdag idag med och denna dagen har jag faktiskt fått sminkat två kvinnor, eller vad säger man, äldre damer?

En kvinna kom in på morgonen och var lite mörkare i hyn och det är så himla bra träning så det var kul! Den andra kvinnan var en äldre gråhårig kvinna och hennes ögonlock var inte att leka med! Ni vet ju att huden börjar hänga lite när man blir äldre och jag kan väl tillägga det att jag tycker det är jättecharmigt med rynkor. Jag vill faktiskt bli en liten söt tant med rynkor när jag blir gammal. Men om man återgår till ämnet så sminkade jag henne också och matchade ögonskuggad i silver så att det skulle passa hennes hår. Hon blev också jättenöjd och jag med eftersom det också var riktigt bra träning! Den sistnämna kvinnan gav mig även några slantar för besväret, eller träningen kallar jag det rättare sagt! Så himla söt var hon så det tackar jag för.

Efter praktiken hann jag precis hem och sen var det bara att gå iväg till träningen. Orkade med allt utom "rundpingisfotbollen" i slutet när jag blev lite illamående tyvärr. Får hoppas att det bara var något tillfälligt för jag orkar inte bli sjuk nu.

Ska gå och lägga mig nu, så jag hoppar ni har det bra! Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0