TISDAGSFEST?

Hejhej! Sitter hemma hos Lina nu, har sovit här inatt och herregud vilken kväll/natt vi varit med om! Jobbade till nio igår och åkte till Julia direkt när jag slutat där Victoria, Viktoria, Lina och Julia var. Pratade lite och så och sen drog vi vidare till Lina och lite senare på natten så drog alla utom jag hem. Jag och Lina bäddade ner oss i sängen och låg och pratade tills vi fick ett telefonsamtal! Daniel ringde och undrade om det var fest, för dom drack tydligen så därför bjöd vi hem dom hit på efterfest. Så klockan ett på natten korkade jag och Lina upp! Hahahah

Och det var nog det roligaste jag var med om! Daniel kom med hans kompis Lasse som var norsk och dreeetfull! Haha på morgonen när han vaknade tittade han på lina och frågade vart fan han var! Eftersom han kom inte ens ihåg att han varit där!! Och sen frågade han om dom hade haft sex! Hahaha, det enda han kom ihåg var att han och Daniel hade druckit hemma hos han och sen helt plötsligt vaknar han hemma hos någon annan bredvid en tjej! Jag dööör!

Haha okej, det var riktigt kul faktiskt! Har ju skola idag också men den börjar inte förrän klockan tolv så vi ska försöka få i oss lite mat och sen pallra oss bort.. Kommer nog bli ganska så trött senare ikväll i alla fall!

Men tack Lina för en underbar kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: lina

älskling!!! galet. puss!!

2010-02-10 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0