KSH avslutat!

Hejhej! Hela helgen har gått åt till att plugga så har inte varit så social här märker jag. Var till och med tvungen att säga att jag inte kunde jobba för att jag var tvungen att plugga på KSH:n. Var på tjejkväll i lördag också och kollade på melodifestivalen och var riktigt feta! Vi hade laddat upp med lösgodis, två chipspåsar, två 200 grams chokladkakor, popcorn och massa dricka, och innan det åt jag en mycket god kycklingsallad. Så hungrig var jag inte efter den kvällen i alla fall!

Idag hade vi iaf KSH-provet så nu är hela kursen avslutad! Satt och skrev från 9.40 till nästan klockan 12.00! Och nio papper fyllde jag, alltså 18 A4 sidor med massa kladdig fakta som dom stackars lärarna ska rätta! haha, kände att dom förtjänade det! En stor lättnad var det att få det gjort iaf!

Har även jobbat idag och det gick väl inget vidare, ska jobba imorgon med och efter det ska jag till Lina och mysa med mina brudar! Ska bli kul eftersom det var längesen nu! Saknar ju er ♥



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0