100108

Hej! Nu har jag kommit hem från skolan och som vanligt sätter jag mig vid datorn det första jag gör. Börjar bli en dålig vana det där, sitter nog framför denna skärmen mycket mer än vad jag borde egentligen..

Idag började dagen med idrott och hinderbrännboll och som vanligt så är vi så jäkla råseriösa så jag tror nästan alla slog sig lite efter de där plintarna! Haha, älskar våran idrott för att vi alltid har så roligt! Efter idrotten hade vi matte och efter det slutade vi. Så det var väl inte världens jobbigaste dag men jag måste bara säga det att vi har börjat med matte B nu och från att ha haft matte A i världens segaste tempo så går det nu jättefort! Och samtidigt är det jättesvårt! Okej, visst jag klarar av det men jag kommer få kämpa för att kunna få mer än ett G i matten och jag satsar ju på VG i alla fall.

Ska pallra mig 100 meter uppåt nu till pappa och få lite mat i magen, sen ska jag lägga mig och sova några timmar. Är så otroligt trött. Kändes som jag precis hade somnat innan mitt alarm ringde imorse och då blir man så förvirrad. Trodde det var något fel på mobilen först men det va det ju inte. Får försöka somna tidigare istället.

Planerna för kvällen är ju fixade också och det blir party med brudarna! Vart vi hamnar får ni väl se ;)



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0