100120

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt ha ha...

Nej det är verkligen inte roligt! Nu när man fick höra att det gick mot varmare tider och så börjar det snöa igen! Hoppades på att det sakta skulle försvinna så att det äntligen kan bli vår och sommar.

Har ju varit i skolan idag och vi har jobbat med kultur och stilhistorian hela dagen. Det var ju bara jag, Josse och Björn eftersom Emelie och Angelika är på praktik på onsdagar. Vi planerade i alla fall manuset inför filmen imorgon och efter lunchen testade jag att sminka Josefin, och hon blev jättesöt! Även fast hon såg ut som en man med ögonbrynen! Hahah. Innan vi åkte hem så drog jag och Björn iväg till ett klädförråd som vi troligtvis ska låna kläder av till redovisningen, visst låter det bra!

Ska ta och diska nu och sen skriva klart det sista faktat till kultur och stilhistorian, sen ikväll blir det fotbollsträning och efter det mys!




mysklädd redan nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0