100123

Hej nu är jag äntligen hemma från jobbet, gick ju inte så jättebra idag eftersom jag är jätteförkyld så hörs det knappt vad jag säger och då är det inte så lätt att prata i telefon. Är skönt att jag är hemma nu ändå. Ska snart ta mig lite tacos och sen pysa hemifrån för jag får nämligen inte vara hemma ikväll för min kära lillebror har tvspelskväll med sina killkompisar, men jag är lite smartare än så och förstår att det kommer några brudar! Haha, min lilla lillebror, ojojoj...

Ska ju åka till Sara och mysa med mina brudar istället och vara fet med godis, för usch vad godissugen jag är nu! Blev ju inget godis igår ju, buhu :'(

Imorgon ska jag faktiskt in till stan för att kanske fixa ett nytt jobb med Viktoria. Vi vet inte riktigt vad det är än men vi har ett möte med henne imorgon klockan ett och då får vi reda på mer. Tills dess får ni vara nyfikna, jag berättar vad det handlar om mer imorgon när jag kommer hem!

Hoppas ni mår bra! Puss&kram ♥



Bjuder på en gammal bild när jag hade lugg! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0