100124

Hej! Nu är jag äntligen hemma för första gången sen imorse. Mötte ju upp Viktoria på stan och gick runt i affärer och pratade lite innan vi skulle på mötet. Mötet gick faktiskt jättebra och vi bestämde mycket roligt med henne! Det kommer vara ett företag där jag och Viktoria ska sminka och styla kunderna som kommer och sedan ska de bli fotograferade av en riktig fotograf till ett riktigt bra pris! Det är en liten del av vad det hela kommer handla om och vi kommer dra igång detta nu under våren. Jag kommer såklart att berätta mer så fort det hela har ordnat upp sig men idén är superbra och rolig!

Gick på stan och fyndade en pälsjacka på HM (kommer bild) och köpte mig lite mat innan jag åkte tillbaka till grums för att titta på handboll. Tittade på både Grums A och B och båda lagen vann!

Imorgon är det måndag och då har jag sovmorgon igen! Älskar det! Skönt att kunna ta en buss klockan elva liksom ;) Ha det bäst! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0