180110

Helluu! Idag började ju skolan igen och jag kan ju säga att jag har varit väldigt trött! Som tur var hade jag sovmorgon imorse och kommer ha det varje måndag ända till sommarlovet! Hur skönt som helst! Skolan bestod av en naturlektion med råsköna Eva Bennis! Hon står som vanligt och tjöööötar hela lektionen och kläcker en och annan rolig kommentar som får klassen att vakna till liv igen.

Efter lektionen träffades våran grupp och diskuterade med om kultur och stilhistorian och ringde även runt till massa olika ställen och bokade möten med dem och fixade kläder och så. Verkar bli väldigt bra det här faktiskt! Slutade lite efter tre och åkte med fyrabussen hem och jag var så trött så att jag somnade innan våxnäs! Och det är inte dåligt, haha!

Håller på och pluggar inför ergonomiprovet just nu. Och jag känner att det är helt värdelöst! Varför ska man kunna veta hur man justerar en stol och hur högt ett bord ska vara? Visst för att slippa belastningsskador och så men det känns ändå ganska ovärt. Man skulle kunna utnyttja tiden på något roligare ju..

Jaja, det är väl bara att kämpa på som vanligt och hoppas på det bästa! ;)

Pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0