KSH hela dagen

Hej! Idag har vi jobbat med KSH hela dagen. Jag började dock med att lyssna på en överlevare från andravärldskriget och det var riktigt intressant! I alla fall första timmen men när han började prata i över två timmar tappade jag tyvärr intresset och somnade i de obekväma stolarna i aulan! Kändes faktiskt väldigt dumt att jag gjorde det eftersom förintelsen är viktig, men jag kan ju skylla på att jag inte riktigt är gjord för att sitta ner i två och en halv timme..

Resten av dagen fortsatte vi att jobba i alla fall och vi är snart klara! Vi testade ju presentationen och märkte ju att den säkert behövs kortas ner! Och jag som va orolig för att vi inte skulle få ihop till typ 30 min.. Det kommer bli roligt på redovisningen i alla fall, det är en sak som är säker!

Här får ni se smakprov på våran egensydda hatt också!




Kommentarer
Postat av: lina

va har hänt me uppdateringarna ?? puss

2010-02-01 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0