nerkyld

Hej! Är lite svårt att skriva nu eftersom jag är stelfrusen i fingrarna men jag ska försöka mitt bästa. Har ju nyss varit på bandy så det är därför jag är så stelfrusen. Har tagit på mig min mysiga morgonrock över alla kläder jag har men ändå fryser jag, men som tur är börjar värmen komma tillbaka. Det blev i alla fall vinst till Slottsbron med 11-1 mot de som låg sist i serien. Man kan ju inte säga att bandy är tråkigt eftersom det alltid blir mycket mål. Till skillnad från fotboll där en del matcher kan sluta mållöst så är det underhållande i bandy med alla mål som blir hela tiden, men idag var det kanske lite synd om bortalaget..



Denna söndagen blir en slappdag, ska lägga mig tidigt ikväll för jag känner att jag kommer behöva lite sömn. Jag ska ju nämligen åka upp till syrran i branäs imorgon och vi åker sju på morgonen! Vi ska åka skidor hela dagen och sen ska jag stanna där över natten. 

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0