helgen i strömstad

Det har varit en helgalen helg i Strömstad och på daftö! Kom hem i söndags men inte orkat sätta mig och blogga förän nu. Vi åkte ju i onsdags och kom fram till underbart väder så vi lade oss vid havet och solade tills det var dags att bygga tält. Jag deltog inte i byggandet eftersom det tydligen gick fortare utan mig.

Den andra dagen regnade det när vi vaknade och då var jag riktigt förbannad över att sova i tält. Jag var blöt och äcklig och så skulle jag gå in i ett fuktigt tält, nej usch nej! Då kom det en aning fula ord ur mig.. Men på kvällen klarnade det upp och så blev det förfest i en bryggbastu som vi hyrt och efter det drog vi vidare in till strömstad och Timbuktu! Jag och Emma klämde oss fram och stod längst fram hela spelningen. Jag var så nära så att jag kunde ta han på benen hela tiden, haha! Dagen efter var jag öm i magen efter att ha hängt över staketet.

På fredagen kom det ett tjejgäng hemifrån och då blev det ännu mer fest. Drog till en nattklubb där Peter Siepen var DJ och det var grymt bra musik som spelades! Det brukar oftast komma någon halvdålig låt sådär emellanåt som man kan gå ifrån och ta luft men det kom inte en enda! Så där dansade vi hela natten lång!

Ska ta mig ett ryck nu och ladda upp alla bilder istället för att berätta allt som hänt. För en bild säger mer än tusen ord!!











grabbarna grus



Timmie, Jocke och Jocke



Syrran och Jocke



Kusin och jag



Första doppet i havet = brända på brännmaneter







Jag och syrran







Emma, Helene och Sofie



Jag (solbränd!) och Peter Siepen!







Jag och Helene gick fram till honom och sa att han skulle ta av sig kläderna.. detta är resultatet!








Är en aning solbränd efter helgen! Ser ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0