hello, hello

Det har hänt en hel del under tiden jag varit borta härifrån. Jag har bland annat varit på mina första körlektioner och fick faktiskt boka halkbanan med en gång! Men tyvärr så får det rosa kortet vänta ändå eftersom det inte finns en ledig uppkörningstid förän i september om man inte bokar privat och det är jag inte redo att göra..

Jag har även varit i Skruvstadparken igen och denna gången var det arvingarna som spelade. Haha, ja ni ser bara dansband! Men som sagt så är det inte så dumt när i stort sett hela kommunen och lite till kommer dit! Bilder har jag ju också att bjuda på såklart!



Det blev förfest på min balkong! Eller ja nästan ..



my love!



Hittade nog kvällens snyggaste/konstigaste outfit på Daniel!



Grabbarna fick gå upp på scenen på grund av att de köpt sig en t-shirt som det stod : I'M A BIG FAN OF ARVINGARNA AND I'M FUCKING PROUD OF IT! haha





Slutade med att jag och Andreas hamnade längst fram i trängseln..

Riktigt kul kväll! Som vanligt!



Idag då, ska jag faktiskt plugga teori. Sen ikväll så drar ju fotbollsträningen igång på riktigt igen så då blir det hårdträning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0