koriander

Det var en riktigt rolig kväll igår med nya människor som var hur snälla och goa som helst! Kvällen började i alla fall med att ag och Josefine åkte in till stan för att möta upp Sandra och åka till förfesten och det första som händer när jag kliver ur bilen är att klacken går av på mina nya skor! Först skrattade jag ihjäl mig men några sekunder senare kom jag på att jag inte hade några skor att ha på mig och då var det inte lika kul längre! Som tur var finns det snälla människor som lånar ut skor, så tack Stina!

Blev förfest på färjestad och sedan drog vi vidare till koriander där det var fullt med folk! Tack alla som var med igår för en riktigt bra kväll, det får vi göra om!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0