plugghäst

Godmorgon! Eller god middag till alla er morgonpigga! Idag ska jag faktiskt vara riktigt duktig och åka in till stan och sätta mig och göra lite teoritester på körskolan. Sen kvart i tre så har jag även två körlektioner också. Sen efter det kanske det blir att öva lite mer med mamma.

Så nu vet ni hur min dag ser ut! Duktigt va?

Nja så duktigt kanske det inte är eftersom det knappast finns något bättre att göra en dag som denna. Ärligt talat så ska jag erkänna att jag tycker det är tråkigt att vara ledig nu. Sista året i skolan kan gärna få börja igen! Jag är riktigt laddad eftersom jag är säker på att det sista året kommer bli oförglömligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0