score

Igår gjorde jag en stor insats för Josefin och var vikarie istället för henne och sålde jordgubbar! Det var nog det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv! Stackare som sitter där i flera veckor säger jag bara.. Tjänade mig en liten slant som försvann när kvällen närmade sig.

Det blev utgång med Josefin, Josefine och Emma på kvällen och så mötte vi upp Anna och annat folk i stan. Och igår var det faktiskt första gången jag var på score sen jag fyllt 18. Och tro det eller ej, men det var mycket bättre än vad jag förväntat mig! Men det är ju så kul som man gör det till och jag och mina brudar har alltid kul!





Det blev förfest hos Josefin med Wii och tjejsnack!



Love you!






typiskt att jag ska ha största smilet ever!



Josefin och Josefine! Vad höll ni på med i bussen ? Jag har tuuuuuusen sånna här kort på er när ni fular er, haha.





Dansade ända tills det stängde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0