framme i norge

Hejhej! Just nu är jag i norge och vilken tur att vi har en dator!

Imorse ringde klockan 03.45 och då var det bara att pallra sig upp och packa det sista. Som tur var somnade jag skönt i bilen men det var inte tillräckligt. Nej för när vi hade kommit fram och målat det första lagret på listerna så satte vi oss i fikarummet och vilade och både jag och Evelynn somnade! Jag sittandes på en stol och hon låg på något konstigt sätt över tre stycken! Det såg inte riktigt klokt ut, haha..

Har även hjälpt byggarbetarna att bära 25 kg säckar och tunga kakelplattor! Så nu jävlar kommer jag nog ha träningsvärk imorgon. Men det är nog behövligt med lite träning för mig, var längesen nu.

Väntar på att Arne ska komma hem så att vi kan börja laga mat, min mage skriker!!

Hoppas ni har det bra där hemma! Saknar er redan



ps. föresten så går jag runt i arbetsbyxor hela dagarna så jag ser ut som en riktigt proffsig byggarbetare! haha, ska visa er när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0