hemma med utslag igen!

Igår jobbade jag och övernattade i husvagn på bomsta. Så idag vaknade man av fågelkvitter, eller snarare fågelfötter! Blev klarvaken när det smattrade på taket eftersom jag trodde det regnade, men som tur var så va det även fin väder idag med!

Har varit med klassen hela dagen och vi låg i solen på biskopsgårdens gräsmatta. Var hur härligt som helst! Har tyvärr fått tillbaka mina utslag i ansiktet också och denna gången vet jag inte vad det beror på eftersom jag inte har använt något nytt eller använt något smink i solen heller. Får hoppas att det går bort snart i alla fall, för inte kul med röda prickar i hela ansiktet nu när man vill gå osminkad.

Har faktiskt jobbat på MUS idag med, blev inringd imorse på grund av sjukdom och som tur var så kunde jag! Fick tyvärr hoppa över träningen men som jag sagt tidigare så går jobb före. Ska försöka ta mig en promenad nu i kvällssolen istället.

Håller på och beställa hem en ny kamera nu eftersom jag fyller år på lördag. Men tyvärr så är ju inte mamma hemma ikväll så jag får väl vänta med att beställa kameran eftersom jag inte är 18 än och kan betala över internet. Eller jo det kan jag, men orkar inte vänta två veckor på faktura heller.. Så här ser den ut i alla fall:




Både vattentät och stöttålig! + att det var en annorlunda och snygg färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0