Idag är det ingen vanlig dag, nej för idag är det min födelsedag!

Ja må hon leva, ja må hon leva... Just precis, idag fyller jag hela 18 år!!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma och brorsan ska komma in med frukost till mig. Vilken lyx ! Och just nu är jag precis som när man var liten. Man visste att familjen skulle komma in och sjunga för en på morgonen men ändå vaknade man hur tidigt som helst och när dom väl kom så låtsas sov man och försökte se hur nyvaken ut som helst! Funderar på att köra den taktiken igen faktiskt, hahah..



yes, äntligen vuxen!

Kommentarer
Postat av: lina

peeeeeeeeeene :D grattis på 18årsdagen!! :D love u<3

2010-06-05 @ 11:02:30
Postat av: Jessica

Grattis!

2010-06-05 @ 15:03:17
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0