jordgubbar

Efter "bärkicken" förut så var jag bara tvungen att köpa med mig 2 liter jordgubbar hem från stan förut! För imorgon är det ju midsommar och en midsommar utan jordgubbar funkar ju inte! Ska faktiskt hålla på traditionerna i år och gå ut och plocka blommor imorgon och göra mig en riktigt midsommarkrans. Men att plocka sju olika sorters blommor och lägga under kudden hoppar jag nog över..

Midsommar är en sån helg som många har stora förväntningar inför. Man tror att det ska bli en galen midsommarfest. Och visst på vissa ställen blir det nog så! Men jag har inte för stora förväntningar eftersom jag vet att det har blivit lite halvt misslyckat något år. Så istället är jag inställd på en riktig mysig sommarkväll med underbara tjejkompisar! Vi behöver bara varandra för att ha kul, det brukar vi i alla fall ha! Dyker något festligt upp så är det absolut välkommet men midsommar för mig är mer en mysig helg som man ska spendera med folk man tycker om ♥



Inte de bästa gubbarna jag sett, men innan midsommar får man nog räkna med det! De är inte ens svenska, buuhuu..



Tröstar mig med lite merci innan jag beger mig av till Anna för en fotbollskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0